نوشته شده توسط : موضوعات برتر


در آذرماه Free Guy و فیلم Rajab Evodic 7 را دیدم که بعدا در مورد آن صحبت خواهیم کرد!

7 recep ivedik

آخرین فیلمی که فکر می کنم در آذر ماه دیدم رجب ایودیک 7 بود. روزهای آخر آذر که حوصله هیچ کاری نداشتم به دیدن این فیلم رفتم تا بتوانم از این روزها کمی استفاده کنم.

فیلم Recep Ivedik 7 (recep ivedik) امتیاز 5.5 را در imdb از سه هزار بیننده دریافت کرد و تمایل به دیدن این فیلم همچنان رو به افزایش است.

راجب همیشه منو یاد دوستم مهرداد میندازه از اول بهت قول میده. اما در واقع هیچ کاری انجام نداد. و می توان گفت تقصیر او هم نبود. اما یک قسمت بدنش خیلی بزرگ شد :)

Recep ivedik 7 نسبت به قسمت های قبلی که دیدم محتوای بهتر و آموزنده تری داره. فیلمی در مورد حفاظت از محیط زیست (اگر این کار را می کردیم و محیط زندگیمان برایمان مهم بود، همیشه دردی نداشتیم).

می توان گفت که بصری Recep ivedik 7 (recep ivedik) دارای مناظر زیبایی است و متن آهنگ خوب است.

حالا که یکی از مزیت های Recep Ivedik 7 (recep ivedik) را بیان کردم، وقت آن است که شکایت کنم. بیایید در مورد فیلم Recep Ivedik 7 صحبت کنیم.

من در حین تماشای رجب ایودیک 7 زیاد نخندیدم. نمی دانم به این دلیل است که نسبت به سال های قبل بزرگ شده ام یا اینکه قسمت های جدید رجب ایودیک کسل کننده و فاقد طنز ضروری هستند یا به این دلیل که روزگار ما بسیار است. بد اما با همه اینها وقتی جایی اسم راجب را می شنوم یاد راجب ایودیک می افتم و لبخندی بر لبانم نقش می بندد.

بر اساس فیلم‌ها و سریال‌هایی که الان تماشا کرده‌ام، احساس می‌کنم هر فیلمی که شخصیت‌های خوب و توجه به جزئیات داشته باشد، می‌تواند سریال تلویزیونی خوبی هم باشد. اما رجب ایودیک 7 شخصیت خوبی در مورد شخصیت خود نداشت.

اگرچه نویسنده سعی می کند فیلم را روتین کند و مهاجرت رجب از شهر به روستا را منطقی و واقعی کند، اما در ادامه فیلم به این جزئیات نمی پردازیم.برای تماشا فیلم های رجب کلیک کنید.
مثلاً وکیلی (از کمال و زیبایی این وکیل چه بگویم) که به شهر آمده بود دوستی داشت که نیمی از فیلم (البته بدون اکشن و دیالوگ) با وکیل همراه بود، اما بدون هر نیمی از فیلم فیلم سینما. فیلم او بدون دلیل ناپدید شد.

دیپلمات نوشت: نقش وکیل در فیلم رجب ایودیک ۷ یکی از نقاط قوت فیلم است.

یکی از چیزهایی که در مورد این فیلم اعصاب من را به هم ریخت این بود که Rejep Ivedic تبلیغات بسیار بیشتری نسبت به کسی که زیرنویس 7 را منتشر کرده بود. نذار خدا باهات اینکارو کنه :)

این نوع تبلیغات نه تنها کار نمی کنند، بلکه از این به بعد وقتی می خواهم زیرنویس را دانلود کنم حداقل سعی می کنم روی این سایت کلیک نکنم.

من تنها قسمتی از فیلم راجب که بسیار جالب و خنده دار است را قرار می دهم تا اگر کسی نمی خواهد کل فیلم را ببیند چیزی را از دست نمی دهد.

این دیپلمات می نویسد: در جای دیگری از فیلم دانشجویی از رجب می پرسد مهم ترین صادرات ترکیه چیست؟ رجب را لوبیا چشم بلبلی می گویند. من واقعاً دوست داشتم بتوانم چنین فیلمی را در این کشور نمایش دهم. اما وقتی در اینترنت سرچ کردم متوجه شدم که محصولات نماینده ترکیه زردآلو و سایر محصولات است و اصلاً لوبیا وجود ندارد.

خلاصه تعجب نکنید و به دنبال هر چیزی که می شنوید باشید.





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: